همسان‌سازی نشانهای تجاری۱۲۱۲ نظر

همسان‌سازی نشانهای تجاری

همسان‌سازی نشانهای تجاری

برای نخستین بار در کشور ، همسان‌سازی نشان‌های تمام شرکتهای زیرمجموعه یک هلدینگ تجاری – اقتصادی انجام و به ثبت رسید.

 به گزارش ایلنا به نقل از تامین آتیه تدبیر سبز( زیر مجموعه بانک کشاورزی)، اکبر رستمی‌نیا،  با اعلام خبر پایان یافتن پروژه همسان‌سازی "لوگو"های شرکتهای تابعه هلدینگ گفت یکی از مهمترین و ضروری ترین شاخصه‌های یک هلدینگ حرفه‌ای، تبعیت شرکتها و نهادهای زیرمجموعه آن از یک خط مشی واحد است . در همین راستا معمولا  "نشان" های شرکتها اولین تصویری هستند که به عنوان پیشانی هلدینگ، در معرض دید  مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرند.  

وی افزود به همین دلیل تصمیم گرفتیم ایده خلاقانه و ابتکاری در خصوص همسان سازی لوگوها را با کمک تیمی از طراحان زبده کشور  شروع و به اتمام برسانیم که لوگوهای جدید، حاصل بیش از 800 ساعت کار فشرده یک تیم 4 نفره طراحی است.

وی تصریح کرد با اتمام همسان‌سازی لوگو و نشان های شرکتهای تابعه هلدینگ که برای نخستین بار در کشور اجرایی شد، می‌توان مدعی بود که این هلدینگ نخستین گام برای موجودیت حرفه‌ای را برداشته است. گامی که در نوع خود اقدامی قابل تامل محسوب می‌شود.